JohnnYs World
Sault, ai intrat pe www.johnnys.forumz.ro , INREGISTREAZA-TE folsind butonul de mai jos "INREGISTRARE" ,

Daca ai cont deja , apasa pe LOG IN si distractie placuta Smile

Forum creat de catre JohnnYs
JohnnYs World
Sault, ai intrat pe www.johnnys.forumz.ro , INREGISTREAZA-TE folsind butonul de mai jos "INREGISTRARE" ,

Daca ai cont deja , apasa pe LOG IN si distractie placuta Smile

Forum creat de catre JohnnYs
JohnnYs World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

JohnnYs World

I created the 1st forum seriously
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Tutoriale Creare Mape !

Go down 
AuthorMessage
Madalinutza
Membru
Membru



Mesaje : 10
Puncte : 414910
Data de inscriere : 2010-09-12

Tutoriale Creare Mape ! Empty
PostSubject: Tutoriale Creare Mape !   Tutoriale Creare Mape ! EmptySun Sep 12, 2010 5:14 pm

Valve Hammer Editor

Hammer este un program cu care poti crea harti Counter-Strike
Suna bine , dar mai intai trebuie sa invatam sa lucram cu acest program

1) Hammer Valve Editor ([/quote]http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=237015]click)
2) Cs_expert-Tom (click)

[quote]TUTORIAL CONFIGURARE VALVE HAMMER EDITOR(by RedFighter)

PENTRU INCEPUT PORNIM VALVE HAMMER EDITOR SI SELECTAM TOOLS -> OPTIONS DUPA CARE VOM CONFIGURA PROGRAMUL ASTFEL:

la general ->

la 2D views ->

la 3D views ->

la game configurations ->

ATENTIE !! folderul "RMF DIRECTORY" sa NU fie acelasi cu "place compiled maps" de la "build programs

la Build Programs ->

Acum, dupa aceasta configurare, sa va prezint pe scurt elementele din “tool Box” de la hammer :

1) Selection tool (unealta de selectare) : Cu ajutorul acestei “unelte” poti selecta "brushes" si "enitiys" prezente pe harta. Un obiect selectat apare cu culoarea rosie
2) Zoom tool ( unealta de marire) : Cu ajutorul aceste unelte poti mari/miscora imaginea. puteti face acelasi lucru “invartind de scrolul mouse-ului”
3) Camera tool : cu ajutorul acestei unelte, putem privi de jur imprejur sin e putem “deplasa” pe harta in constructie
4) Entity tool : cu ajutorul acestei unele puteti crea entitati [(jucatori (terro/counter), light(becuri pentru a avea lumina pe harta .. ) armoury entity (grenade, arme) ].
5) Brush tool : Cu aceasta imagini practic construiesti harta . cu aceasta unealta poti construe : podea, pereti, tavan, cer, cutii, poduri, scari)
6) Texture app. Tool ; cu aceasta unealta aplicam texturi obiectelor
7) Sa nu fie confundata cu "Texture App". Aceasta va aplica texturile obiectului selecatat curent.
Cool Apply DECALS tools. Cu ajutorul acestei unelte aplici “texturi” pe un obiect deja existent , fara a crea unu. Spre exemplu pe un perete puteti aplica texturi de geam
9) Clipping tool. Cu aceasta unealta impartiti, taiati bucati din pereti. este greu de utilizat - dar cam asta face
10) NU este importanta
11) Idem 10)


Acum sa incepem crearea hartilor.

Dati FILE -> new

Mai inati dati un click pe “brush tool” dupa care desenati un patrat , de preferinta in casuta TOP (x/y). va arata cam asa:



Aceasta este baza.
Acum sa ‘desenam” peretii si tavanul.:




Dupa ce am sesenat peretii, vom desena “tavanul” (cerul)



Acum inchidem harta , aplicand un perete NOU , pentru a forma “un cub”



Cu ajutorul uneltei “camera”, intram in acel cub si incepem sa modelam harta. adica sa ii aplicam texturi :



Arata oribil, nu? Haide sa facem sa NU mai arate asa. mai intai cu “selection tool” facem click pe unul din pereti, dupa care apasam SHIFT+A pentru a aplica texturi. Facem click pe browse si alegem de acolo textura. EU am ales podeaua.asa ca voi cauta “floor”



Acum dam dublu-click pe textura aleasa si apoi APPLY.si iata rezultatul:



Acum vom aplica “entitati”
Incepem cu oamenii, dupa care vom aplica becuri si armura:
Selectam unealta “ENTITY” si merge “top(x\y) si da-m un click, urmat de enter. Dar sa avem grija si in partea SIDE sa fie deasupra podelei cu putin.:
Ar trebui sa arate cam asa, daca ati facut setarile de la inceput la fel ca si mine:



Acum mai creem o entitate in coltul opus, dupa care, cu selection tool facem click pe cel de al2-lea om si apasam ALT+ENTER si selectam info_player_deathmatch , pentru a il transforma in terrorist



Acum ca avem oameni, aplicam si niste becuri pentru a avea lumina. cum facem? Foarte simplu:
Cu unealta entity creem entitati, dupa care apasand ALT+ENTER le vom selecta clasa: “light”

Aplicam cateva becuri, in functie de dimensiuni.. acestea trebuiesc sa fie asezate la semiinaltime : undeva la 3 sferturi din distanta dintre podea si cer :



Acum aplicam si armura, dupa care terminam “prima noastra harta”
Armura la fel se aplica, cu entity tool, insa aceasta trebuie plasata undeva FOARTE APROAPE DE PODEA, DEASUPRA PUTIN si la clasa (dupa ce apasam ALT+ENTER) selectam armoury_entity. :
la count = numarul de gloante
la item = arma dorita (numele)

Arata cam asa harta noastra pana acuma :



Pentru a putea juca pe harta , adica sa o transformam in .bsp, dati file -> RUN
Acum selectati TOTUL normal si dati OK



Cand va apare asa , inseamna ca este gata compilarea :



Acum copiati harta din folderul cum numele TERMINATE ( in configurarea mea) in cstrike/maps si porniti jocul.

Cam atat. astept intrebari la acest tutorial.

Imi scuzati greselile dar l-am scris intr-un timp FOARTE scurt.

Back to top Go down
 
Tutoriale Creare Mape !
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JohnnYs World :: Counter Strike :: Tutoriale-
Jump to: